Nieuw logo NL Jobs

NL Jobs is een ervaren uitzendbureau opgericht door vier van Nederlands grootste tomatentelers. Dagelijks zijn er ruim 2.500 tevreden medewerkers aan het werk via NL Jobs. Naast de glastuinbouw, zijn de landbouw, productie, logistiek en techniek branches waarin NL Jobs medewerkers bemiddelt. NL Jobs wil een voorbeeld zijn in de branche. Daar past een fris, herkenbaar logo bij dat internationaal sterk overkomt en past bij hun naam. Het uitzendbureau is trots op de nieuwe identiteit.

De leeuw staat symbool voor kracht en bescherming. En natuurlijk voor Nederland. De kleur geel staat voor zonneschijn, creativiteit, vreugde en energie. En dat is precies waarom het nieuwe logo perfect past bij NL Jobs.

Zo’n 10 jaar geleden mochten wij voor het eerst de signing voor NL Jobs verzorgen. Voor ons is het daarom extra speciaal dat we ook deze nieuwe huisstijl mochten implementeren. We hebben onder andere de nieuwe reclame gerealiseerd op de voertuigen. Omdat de nieuwe huisstijl feestelijk werd geïntroduceerd op een vastgesteld tijdstip, hebben wij dit alles in het diepste geheim voorbereid in onze afgeschermde productiehal.

Wij zijn trots op het eindresultaat en wensen NL Jobs veel succes en plezier toe met de vernieuwde look & feel!