Ter Laak heeft de afgelopen jaren veel ontwikkelingen doorgemaakt. Een kwekerij in Guatemala, de bouw van een innovatieve DaglichtKas en de opening van het inspiratiecentrum. De organisatie groeit en professionaliseert. De orchideeënkwekerij vond dat daar een uitstraling bij hoort die weergeeft wie zij zijn en waar zij voor staan. Dit heeft Ter Laak Orchids gevat in een frisse look & feel waarin verbinding centraal staat.
Zo’n 10 jaar geleden mochten wij voor het eerst de signing voor Ter Laak Orchids verzorgen. Voor ons is het daarom extra speciaal dat we ook deze nieuwe huisstijl mochten implementeren. Zo hebben we de nieuwe reclame gerealiseerd op de bedrijfsauto’s, de aanhangwagen, de door De Winter Logistics beschikbaar gestelde trailer en op de binnen- en buitenbewegwijzering. Omdat de nieuwe huisstijl feestelijk werd geïntroduceerd op een vastgesteld tijdstip hebben wij dit alles in het diepste geheim voorbereid in onze afgeschermde productiehal.
Wij zijn trots op het eindresultaat en wensen Ter Laak Orchids veel succes en plezier toe met de vernieuwde look & feel!